Trött

Ångesten, ja den här ångesten håller i med full styrka. Är så trött både fysiskt och mentalt på den nu. Så här starkt och länge är jag inte van vid att den håller i sig. Får lita på behandlaren som säger att det kommer att lätta.

Idag har jag varit hos min sjuksköterska för medicindelning och samtal. Så skönt att se tabletterna i dosetten minska. Om en vecka är den ena medicinen helt borta. Hurra på den. Hon frågade om min vikt och sa att hon såg att jag gått ner. Har sjukt svårt att äta med ångesten så det stämmer, men inte är det mycket vikt. Hon skulle prata med läkaren om det i alla fall så det inte blir ett problem. Bra.


Ångest | |
#1 - - Nathalie:

Får också problem med att sköta maten när jag mår dåligt. Så lätt att hamna i något destruktivt igen när allting kaosar runt en. Skönt att din sjuksköterska tar det på allvar! Kämpa på!! Stor kram

Svar: Kram ❤️
mejomitt.blogg.se

#2 - - Allt oviktigt:

Skönt att de ser att du gått ner och att de tar tag i det på en gång

#3 - - Elin:

Bra att dom tar tag i vikten i tid, så du inte halkar ned i det träsket också. Räcker med det du har.

Tack! Det är en kamp. Emellanåt drar jag mig undan, men många gånger är det något litet positivt jag kan se i att jag tar mig i vägen, och låtsas att migränen och tröttheten inte kommer. Sen att de gör det i princip jämt, men jag skulle aldrig komma iväg om jag lät det skrämma mig.
kramar

Upp