Semester

Imorgon åker vi på semester. Till dom kallare delarna av Sverige tyvärr. Blir nog en del regnlek med. Bara att göra det bästa. Vi ska i alla fall vandra dagsturer och jag ska rida. Det ska bli jättehärligt. Har inte ridit sen jag blev riktigt riktigt dålig i anorexin i höstas. På tisdag sitter jag i alla fall på en häst igen! Finns inget mer rogivande än att rida i skogen.

Så bilen packad, barnen peppade, mamman trött som vanligt och mannen glad. Låter som en bra start.


Livet | |
#1 - - Maria:

Ja vädret gör ju inte så mycket då man får göra det man verkligen tycker om. Här hade vi 9 grader och regn och åska så jag kröp ner i ett varmt bad och hade det gott :) Ha en bra semester!

Svar: Tack 😊 ja det brukar lösa sig, barn är påhittiga!
mejomitt.blogg.se

#2 - - Cecilia Hansen:

Önskar dig en trevlig semester

#3 - - Allt oviktigt:

Ha det så trevligt

#4 - - Amanda CL:

åh vad härligt att rida :D

sv: jag målar inge direkta motiv, mer bara leker med färg :D

#5 - - Elin:

Åh hoppas resan blir så bra den kan för dig! Lite ny glädjeboost vore ju bra! Håller alla tummar och tänker på dig.

Jag har det rätt bra just denna helgen:)
kramar

Upp