SöS

Idag blev det ambulans till sjukhuset eftersom jag var så dålig och knappt fått i mej nån mat på en vecka. Svimmat och varit konstant yr i princip. Hade jättehög puls och galet lågt blodtryck när dom kom. Tog nästan två liter vätska innan blodtrycket var nästan okej. Alla prover var bra och allt såg fint ut. Märkligt. Snabba var dom med att skicka ambulans i alla fall...
Ätstörningar | |
#1 - - Nathalie:

Usch!! Jag svimmade också massor när jag hade min bulimiska period. Fick frånvaroattacker och svimmade och slog mig halvt fördärvad flera gånger. Mina prover var också bra. Egentligen är det fascinerande hur kroppen ändå kämpar så för en när man själv "gett upp" och ger den så mycket skit. Den finns liksom där för en ändå!
Hoppas du får lite ordning snart och att du mår bättre <3

#2 - - Maria:

Inte bra. Du måste ta hand om dig. Styrkekramar!

#3 - - Helena Egor:

Vad ledsen jag blir att du mår så dåligt Emma. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du får all den hjälp som behövs för att må bättre!! Kram

Upp