Lite lugnare

Vaknade till en bättre dag. Har sovit utan mardrömmar inatt. Otroligt skönt. Ångesten lurar såklart ändå om hörnet, men håller sig där än så länge. Jävla ångest kan den bara försvinna!
 
Har hunnit med att fixa lite här hemma och varit en runda till Rusta för att köpa handdukar. Blev som vanligt lite annat med som ansiktsmasker till exempel. Skönt att kunna ta hand om sig själv lite. 
 
Ett brev från försäkringskassan förstörde lugnet. Jag hoppas det är så att dom inte kommunicerar med varandra, i annat fall ska jag gå arbetslivsintroduktion hos arbetsförmedlingen och samtidigt arbetspröva/arbetsträna. Så kan det ju inte vara?! Fan att min handläggare har semester.
 
Näe dags att fortsätta min att göra lista så jag håller mej distraherad. 
 
 
Ångest | |
#1 - - Daniella 🌙:

Det låter som att det har blivit någon miss i kommunikation; finns det någon annan än din kontakt du kan ringa? När folk är på semester brukar de ju ha extrapersonal. <3

Svar: Det är ju bara hon som har mitt ärende. Jag hoppas hon är tillbaka innan arbetsförmedlingen ringer!
mejomitt.blogg.se

Upp