Fortsätter

Vaknade med samma ångest som igår om inte värre. Kände att jag bara ville göra nått dumt och att livet var kört. Messade mannen som direkt ringde mobila teamet. Som jag inte vill prata med idag. Tryckte bort två samtal och sa till mannen att han fick ringa dom igen. Då var dom redo att åka hit så det var ju en jäkla tur. Nu har jag lärt mej det, svara när dom ringer. Känns ju dock tryggt att dom tänkte åka ut.

Fick tag på min underbara behandlare via sms och fick lite vägledning. Känns lite bättre efter det. Hon är så bra. Mycket av ångesten beror nog på traumabearbetningen. Vaknade två gånger i natt med mardrömmar med. Så verkliga att jag blir livrädd.

Nu ska jag återgå till min lista och se om jag kan få nått gjort. Har faktiskt blivit av med några av punkterna idag.




Traumabearbetning, Ångest | |
#1 - - Daniella 🌙:

*kram*

#2 - - Amanda CL:

nej låter ju skitjobbigt <3

sv: nej lamictal, men funderar på lithium om inte lamcital går att höja

#3 - - Elin:

Skönt att dom är redo, att de finns där. Mobila teamet alltså. Nästa gång kanske de kan hjälpa dig?

Läkarbesöket gick bra! Fick som jag ville! Äntligen.
Ja, han är bra, hittills så det känns tryggt.
kramar

Upp