Så var dagen igång då

Så var det dags för den här dagen då med alla sjukhusbesök. Sjuksköterskan för att prata om ätstörningarna och få medicindelning. Behandlaren för ångesten och vidare i dbtprocesssen. Känner mej stolt över att kunna komma dit och säga att jag inte självskadat trots hög ångestnivå inför julen. Tur att besöken är på samma ställe i alla fall så jag slipper åka emellan olika sjukhus. Röntgen är jag mest spänd över. Det vore skönt om dom kunde hitta en orsak till varför jag har så ont hela tiden.
 
Har i alla fall efter alla besök bokat in en fika med Helen. Det var en evighet sen vi sågs så vi har en del att ta igen känns det som. Tror senast vi sågs var i september typ. Jag har mått dåligt, hon har mått dåligt och det har varit svårt att få ihop en träff, men nu så. Ser fram emot det. Blir ett bra avslut på dagen efter sjukhusbesöken.
 
Hoppas ni får en fin dag!
Öppenvård | |
#1 - - sanna:

Hoppas dagen rullar på bra och smart drag att boka in lite skoj i slutet blir så mkt bättre då :) kram

Svar: Japp det var det verkligen 😊
Ems

#2 - - Nathalie:

Bra jobbat!! <3

#3 - - Nathalie:

Bra jobbat!! <3

#4 - - Nina Bergquist:

Härligt, kul att ni fått till fika nu då =)
Hoppas du får en fin nyårsafton med familjen.
kramkram!

#5 - - Helén:

Sååå kul att se dig irl idag!!! :) Och kom ihåg att du gjort flera bra saker idag ;)
😚😚😚

Svar: Detsamma gumman 💗
Ems

Upp