PT

Dag tolv och jag är hittills inte röksugen.  Inte heller lika trött. Trött absolut men jag har varit uppe och ute en stund, frivilligt.

PTpasset igår var toppen. Jag fick göra en massa övningar för att hon skulle se hur kroppen fungerar. Sen pratade vi om det, att jag är stel och spänd i ryggen, axlarna och nacken. Det visste jag egentligen redan, men ändå.

Vi pratade om hur det ser ut om man tränar med PT på riktigt, och oj vad jag vill det! Men just nu en omöjlighet eftersom jag blir utförsäkrad den 22 december. Ytterst okul. 

Livet | |
#1 - - Malin:

Vad duktig du är med rökningen! Heja! Men tråkigt att du blir utförsäkrad snart :( Får man fråga hur länge du då varit sjukskriven?
Kram Malin

Svar: 2.5 år har jag varit sjukskriven i december...
mejomitt.blogg.se

#2 - - Ann:

Uh... 22 december, God Jul liksom...

Svar: Mm
mejomitt.blogg.se

Upp