Jobbigt

Ett otroligt jobbigt besök hos behandlaren och traumabearbetningen. Vad vi pratade om orkar jag inte ens berätta så jobbigt är det. Ingen vet, hon blir den första att veta. Sånt förtroende har jag för henne. Jag kan berätta allt och lite till. Rätt skönt att ha en sån behandlare måste jag säga. All respekt till henne.
Traumabearbetning | |
#1 - - Nathalie:

Jag känner samma sak med min samtalskontakt. Hon är helt underbar och jag känner fullt förtroende för henne. Kan berätta om precis allting och jag känner mig aldrig dum på något sätt. Så himla skönt att vi haft sån tur!
Hoppas du känner dig bättre till mods snart! Kraam

#2 - - Allt oviktigt:

Skönt att du har någon som du kan berätta allt för. Hoppas att det hjälper att prata

#3 - - Ann:

Så skönt att hitta rätt behandlare, men tråkigt att du behöver gå igenom så jobbiga saker.

Upp