Tråkigt

Dagarna rullar på. Tråkigt som fan är det, men nödvändigt just nu. Har haft läkarsamtal både igår och idag. Vi diskuterar ångestproblemen. Hur ska dom lösas? Just nu med benso, mycket benso. Just det jag inte ville ha alls. Det ska sättas in nån annan medicin men dom är osäkra på vilken. Den bästa medför risk för uppvarvning eller en helt ny. Svårt det där.

Saknar mina gullungar så jag nästan dör. Inser dock att jag är deras bästa mamma här just nu. Dom förtjänar en mamma som mår bra.


Slutenvård | |
#1 - - miateresia.blogg.se :

Hej vännen. Tänker på dig massor. Inte så aktiv här dock. Kram

#2 - - Anonym:

Hej, är tillbaka i Sverige och läste här att du inte är hemma. Ta hand om dig och hoppas att du snart mår lite bättre. Jag tar med M och T på disco på fredag. Jag skickar lite bilder. Kram Fia

Svar: Åh ja skicka bilder 👍 Kram
mejomitt.blogg.se

Upp