Röra

Samtal, samtal, samtal. Sjuksköterskan,  mobila teamet och en vända till och tillbaka. Tusen meddelande till en läkare som inte velat svara. Inte ansett sig ha tid att svara. Ja jag är sur. Det är hon som fått mej att hamna här.

Till slut fick jag ett svar idag i alla fall men bara på halva frågan. Varför allt på en gång liksom? Har fått tillägg till min sömnmedicin så jag kan sova. Känner mej egentligen helt anti det eftersom jag inte vill ha fler mediciner. Efter en vecka typ utan sömn är jag dock beredd att prova fan vad som helst. Så nu väntar jag på att mobila teamet ska komma med min nya medicin. Väldigt skönt att dom kommer ut med den så jag slipper åka.





Mediciner | |
#1 - - Allt oviktigt:

Prio ett måste vara att du får sova och behövs det medicin för det så får det vara så. Hoppas att du får sova ordentligt

Upp