Nya läkaren

Över en och en halv timme hos nya läkaren. Behöver jag säga att jag är sjukt trött. Genomgång av allt, från mediciner till barndom och uppväxt.

Jag gillade läkaren vilket kändes väldigt skönt. Det enda jag ogillade var att hon inte hade läst min journal. Kanske hade hon ett syfte med det, men det kändes inte så. Det blev helsnurrigt med medicinerna eftersom inte kollat upp det hon behövde veta. Jag kan ju faktiskt inte komma ihåg efter alla turer med medicinerna. Aja det var ju ingen större grej så jag är nöjd med bytet av läkare. Trots att jag aldrig trodde att det skulle bli lika bra som med den gamla. Det blir det faktiskt nog.

Ny sjuksköterska har jag fått från den 14 juli med. Nu börjar det bli lite ordning igen.

Mediciner, Öppenvård | |
#1 - - Anna:

Förändring är inte alltid negativ fastän det ofta är ens första reaktion. Typiskt svenskt, kanske 😉
Skönt att det känns bra!

Upp