Hemma

Blev utskriven igår. Nu ska jag klara mej själv här hemma. Känns stressigt men bra. Skönt att slippa sjukhusmiljön. 

Blev lite längre inläggning än vad jag trodde. Fyra veckor hemifrån gör det kanske inte så konstigt att jag känner mej stressad. Hemma är jag i alla fall med ny medicinering som innehåller betydligt mycket mindre benzo än innan vilket är toppen. Nu är det en på nedtrappning och så min sömnmedicin. 

Familjen är glada att ha mej hemma och jag är glad som har dom ❤️


Livet | |
#1 - - Allt oviktigt:

Övertygad om att du kommer att klara det galant. Och om du behöver en ny inläggning i framtiden så är det inget bakslag utan bara en paus i livet

#2 - - Sanna:

Skönt att få komma hem :)

#3 - - Anonym:

Fyra veckor kan kännas som en evighet. Alltid jobbigt på en psykavdelning. Det suger rätt hårt.. :/

Tack, försöker tänka så också. Att det inte är kört liksom...
kramar

#4 - - Cecilia Hansen:

Härligt att du är hemma igen :)
kram ceciliahastochnu.se ( min inloggning vill inte funka just nu)

Upp