Lugn dag

Idag har varit en lugn dag. Är ju ledig från dagvården på onsdagar så jag började med att gå och simma. Var helt tomt när jag kom dit, vilket jag njöt av, men det fylldes snabbt på med hurtiga pensionärer. Efter simmandet blev det bubbelpoolen. Så jäkla skönt. Sen efter badet var det vidare till fiket för att möta upp en kompis och hennes lilla tjej. Var så länge sen vi sågs så vi hade mycket att prata om. En härlig förmiddag helt enkelt med extremt lite ångest.
 
Åkte hem och löste av mannen som var hemma med sjuklingen. Mannen var tvungen att åka in en snabb runda till jobbet, och sen vidare till ett event på dotterns skola. Tanken var att jag och sonen skulle dit med, men jag är rätt glad att slippa. Orkar inte med så mycket folk.
 
 
Livet | |
#1 - - miateresia.blogg.se :

Det lät som en ganska bra dag. Kram i massor💖💖💖

Upp