Dödsångest

Dödsångesten är tillbaka. Med full kraft.
Var tvungen att ringa mobila teamet. Fick givetvis prata med en sur kärring.
Sa att jag ville dö, och hon frågade vad ska vi göra åt det?
Psykvården i ett nötskal liksom.
Hon skulle i alla fall försöka få tag på min läkare imorgon och se om jag kunde få en akuttid.
Vi får väl se. Bara att försöka hålla ihop.
Faan!
 
 
Diagnoser | |
#1 - - miateresia.blogg.se :

Sökte vård i fredags (2 ggr) fick ungefär samma bemötande. Nya tag i morgon väntar. Håller tummarna för dig vännen. Kram ♡

#2 - - Sanna:

Tänker på dig! Skriv eller ring om du orkar. Jag finns här. Kram fina du!

#3 - - Anonym:

Hoppas du mår bättre idag. Har du fått någon tid?

Svar: Mår inte direkt bättre, och från mobila har jag inte hört ett pip...
mejomitt.blogg.se

#4 - - Maria:

Det var nog den dummaste kommentar jag hört. Det är ju det som är deras jobb att göra någonting åt det. Morr. Hoppas att du fick en läkartid men någon vettig. Kram

Svar: Ingen läkartid dom har inte ens hört av sig!!!
mejomitt.blogg.se

#5 - - Allt oviktigt:

Blir alltid förvirrad över varför en del fortsätter att jobba inom psykvården när de bevisligen inte har empati eller viljan att hjälpa

#6 - - Sanna :

så himla dåligt att de inte hörde av sig! Hoppas det har vänt idag <3

Upp