Trött

Är jättenervös inför imorgon. Första dagen. Har ångest över allt och kan inte ens bestämma vilken tid jag ska åka med sjukresan. Jag gör små problem till stora i onödan tror jag. Läskigt är det i alla fall, men troligen så går det över väldigt fort när jag väl är där.
 
Idag har vi varit iväg på kalas. Tänkte först låta bli för jag kände mej trött och sur. Dessutom så kändes det som ett stort projekt med fika och sånt jag inte kan äta. Mellis som jag måste äta. Jag följde i alla fall med, och det gick bra. Måste sluta krångla till allt så mycket. Vill dock helst hålla mej till mitt matschema så här i början. Känns jobbigt att ändra det. Väl hemma från kalaset så är jag helt slut, men stolt över att jag orkade.
 
Hoppas ni haft en bra söndag!
 
 
 
 
Livet | |
#1 - - Nathalie:

Hoppas det går bra imorgon!! Jag ska tänka på dig! <3

Svar: Tack söta ❤️
Ems

#2 - - Sanna :

Lycka till imorgon! Ses senare i veckan :)

Svar: Det gör vi 😊
Ems

#3 - - Christian :

Tänker på dig <3

Svar: Tack fina ❤️
Ems

#4 - - Ann Pettersson:

Jag tänkte börja intervjua personer bland mina läsare och andra bloggare med psykisk ohälsa! Anledningen är att jag vill lära känna er lite bättre, och för att fler ska hitta till och förhoppningsvis gilla era bloggar OCH att öka kunskapen om Psykisk Ohälsa i samhället. Vill du bli intervjuad? Kontakta mig genom att lämna en kommentar på min blogg eller maila på [email protected] Frågorna ligger uppe på min blogg om du vill kolla in dom först!

Svar: Du får absolut intervjua mej :)
Ems

Upp