Ångest

Är inte så aktiv här inne för tillfället. Anledningen är att jag mår skitdåligt.
Ångesten dödar mej och jag orkar typ ingenting.
Jag är deprimerad.
Hur bryter man en ond spiral?
Jag borde veta vid det här laget kan man tycka men inte vet jag det.
 
 
Diagnoser | |
#1 - - Nathalie:

<3 det är svårt att bryta när det kommer över en. Har du bra stöd av familjen och så? Massa kramar <3

Svar: Ja min man och bästa vän är jättebra stöd. Är ju dock svårt om man inte varit i samma situation själv att förstå :(
Kramar
mejomitt.blogg.se

#2 - - Sophia:

Vet hur det är att ha ångest. Det plågar verkligen en. Och man mår så otroligt dåligt att man vill isolera sig eller göra något annat för att försöka få bort den på bästa sätt.
Finns här om du vill prata <3

Svar: ❤️
mejomitt.blogg.se

#3 - - Maria:

Åh det är så svårt, något som funkar ena gången funkar inte andra gången. Ta en liten stund i taget och försök göra något bra av den lilla stunden, titta inte tillbaka eller framåt, försök vara här och nu, Enda tipsen jag kan ge. Använd bloggen till att skriva av dig om dina tankar. Kan också hjälpa. Stor kram!

Svar: Kramar ❤️
mejomitt.blogg.se

#4 - - Sskadad:

Stor kram! <3

#5 - - miateresia.blogg.se :

Stor kram till dig ♡

Upp