Kalas och önskan

Sitter här med mitt alkoholfria vin och pustar ut efter två kalas. Vad det tar på krafterna när man inte mår bra att ha massa folk omkring sig. Att jag missade viktigaste medicintiden (ångestdämpande) gjorde ju inte saken bättre direkt.

Men, men sonen är jättenöjd med sina två kalas och det är ju det viktigaste. Att jag inte mår bra är sekundärt i sammanhanget. Önskar bara att jag kunde njuta och verkligen känna glädje vid såna här tillfällen. Det kommer väl det med nån gång.


Livet | |
#1 - - Allt oviktigt:

Jag hoppas verkligen att du vid nästa kalas kan känna glädje och trivas

Svar: Tack :)
mejomitt.blogg.se

#2 - - Maria:

Även fast du inte mår bra så klarade du av det, det är stongt gjort tycker jag. Du var där och det uppskattar din son mycket. Du får vara lite snäll mot dig själv. Kram

Upp