Inte som tänkt

Allt blir inte som tänkt. På min efterlängtade ridtur igår vred jag till knäet och fick sjukt ont. Två smärtsamma timmar på häst. Inte kul alls, ville bara gråta. Har sjukt ont även idag.



På det är mannen dessutom sjuk. Han som alltid är frisk. Så det blir inte mycket gjort mer tyvärr. Barnen har badat i kylan idag och vi har på deras önskan åkt lift till toppen av berget. Nu ritar dom och vi vilar. Dom är nöjda som vanligt tack och lov. Tycker att semestern är toppen.


Livet | |
#1 - - Nathalie:

Neej vad jobbigt med knäet :( hur är det med det idag? Låter trots det som att ni ändå har en fin semester ihop <3

Svar: Det är inget vidare bra med knäet tyvärr
:( Ja skönt att ha semester ihop!
mejomitt.blogg.se

#2 - - Allt oviktigt:

Åk till vårdcentralen och kolla upp knät

Svar: Närmsta öppna idag är två timmar bort :(
mejomitt.blogg.se

#3 - - Allt oviktigt:

Jag bor i dalarna så jag vet allt för väl hur det är här. (Har dragit slutsatsen att ni är i dalarna med tanke på njupeskär).
Hoppas att ni tog er till vårdcentral idag

Svar: Japp läkare och penicillin tack och lov :)
mejomitt.blogg.se

#4 - - Allt oviktigt:

Bra, då hoppas jag att du/ni kryar på er och kan njuta av er semester

#5 - - Amanda CL:

usch vad jobbigt med knäet :/

kramar

Upp