Dålig kväll

Jävla skitkväll det här blev. På kvällssamlingen kom det upp ett ämne som för mej är väldigt känsligt. Barndomsminnen. Jag har ju inga så när vi skulle berätta om våra drömmar vi hade som små började jag gråta och gick därifrån.

Jag må vara stark och envis som satan för det mesta men det fixade jag inte.

*gråter*

Livet | |
#1 - - Mittiettliv:

Vad jobbigt! Hoppas du kunde gråta ut det värsta så du får en lugn natt. Styrkekram!

Svar: Den goaste nattsköterskan kom och pratade och kramades med mej 😊👍
Ems

#2 - - Allt oviktigt:

Det låter jobbigt men det är kanske nyttigt ändå

Svar: Ja absolut, man måste ju tillslut komma över sina rädslor...
Ems

#3 - - Violent:

& det är helt okej! <3

Svar: ❤️
Ems

#4 - - Nathalie:

Jag blir också ledsen när jag pratar om barndomen. Det finns så mycket jag dolt eller glömt bort. Jag tror dock det är bra att prata om det <3

Svar: Säkert jättebra, men igår i grupp blev det fel ❤️
Ems

#5 - - Christian Brandin:

Barndomen är känslig, förstår att du reagerade som du gjorde, det hade jag också gjort!

Svar: ❤️
Ems

Upp