Bättre

Förstår ni hur knäppt det känns att bli väckt kl sex på morgonen för blodtryck, puls och vägning! Väga sig klockan sex liksom. Det har varit så varje morgon sen jag kom, men framöver tror jag det är lite mer sällan.  Vore skönt att få sova lite längre faktiskt.

Idag var blodtrycket hyfsat okej så idag kan jag nog vara uppe som vanligt. Väldigt skönt! Nu musik i väntan på frukost för somna om lär jag inte göra.

❤️ Hoppas ni får en fin fredag ❤️

Ätstörningar | |
#1 - - Nathalie:

Är det bara för att det tillhör nattpersonlens arbetsuppgifter eller? Vet att det är så på vissa arbetsplatser.. Förstår att det känns sjukt. Jag hade antagligen blivit skitförbannad. Hatar att bli väckt, haha. Hoppas du mår okej <3

Svar: Ja det är deras uppgift men dom jobbar till 7.30 så och alla vägs inte samma. dagar så dom kunde väntat lite!
Ems

#2 - - Christian Brandin:

Du verkar så härlig! Vad lyssnar du på? :)

Svar: Allt möjligt som gör mej gladare 😊
Ems

Upp