Värre

Det blir bara värre och värre. Ångesten tar livet av mej just nu. Inga strategier i världen funkar och jag känner mej helt hjälplös.


Ångest | |
#1 - - Elin:

Förstår och känner igen din känsla. Det går inte att göra så mycket åt att den finns, däremot styrkan i den går oftast att göra något åt. Finns det inget du känner att du orkar göra, så låt känslorna vara där, "känn ut känslorna". gör de minsta saker du orkar som kan hålla dig uppe. Vad som helst; diska (finner det själv vara ganska avkopplande), sticka, skriva, rita? Något som känns värt att göra?

Förstår inte själv vilken sanslös tur jag har som har fått honom som psykolog. Han gör så sjukt mycket för mig. 3.5 år nu. Han borde ha fått en bättre patient, men jag är tacksam.
Hur länge har du haft din?
kramar

Svar: Jag har haft min behandlare i 1.5 år och jag är så glad att jag fick just henne!
mejomitt.blogg.se

#2 - - Sara:

💜

#3 - - Allt oviktigt:

Låter inte bra. Jag hoppas att du berättar för någon hur du känner

Svar: Jag har pratat två gånger med mobila teamet idag. Ja och så med min man såklart!
mejomitt.blogg.se

#4 - - Maria:

Kram!!

Upp