Tråkigt

Har kommit till den punkten i min sjukskrivning då det börjar bli tråkigt att vara hemma. Riktigt tråkigt. Jag städar lite, tvättar lite, och sen då liksom?

Tanken är ju rehabmöte i september, men inget är bokat än så det kan ju dra ut på tiden. Det är ju i alla fall första steget mot arbetslivet igen i så fall. Vore skönt att få göra något ett par timmar i veckan i alla fall. Känna sig lite nyttig och behövd.

Nu säger jag inte alls att jag är frisk och på topp, men ett litet friskhetstecken måste det vara att vilja tillbaka i arbete igen?




Livet | |
#1 - - Allt oviktigt:

Tycker absolut att det låter som ett friskhetstecken. Håller tummarna för att rehabmötet blir av snart och att det leder till något bra

#2 - - Elin:

Tycker absolut att det är ett friskhetstecken att du känner att du har den orken så att du är redo för mer.

Ja vi hade det fantastiskt bra!! Är så glad att vi åkte! Behövde det verkligen.

Är verkligen skönt att ha honom tillbaka att prata med. Är så farligt mycket jag behöver honom. Just nu i alla fall.
kramar

#3 - - Psykiskt kaos:

Jag tycker också det låter som ett friskhetstecken, en start till en förändring iallafall!

Upp