Mediciner

Idag började jag äntligen trappa ner Lamotrigin. Äntligen för att det snart betyder en medicin mindre. Jag hoppas att nedtrappningen går smärtfritt, och vad jag har googlat så ska det inte ge några vidare bieffekter att sluta med den.
 
Det blev också första natten med den nya (gamla) sömnmedicinen Nitrazepam. Har haft den innan, men ville prova igen eftersom jag varit som en zombie med Iktorivilen. Kan inte säga att jag sov gott direkt, dosen är för låg eller så behöver kroppen vänja sig vid den. Jag hoppas på det sistnämnda. Är rätt trött på mediciner nu.
Mediciner | Iktorivil, Lamotrigin, Nitrazepam | |
#1 - - miateresia.blogg.se :

Va duktig du är vännen. Jag har tagit bort ergenylen för ett tag sedan. Har bara Litarex kvar. Känns skönt. Fast jag svänger rejält i måendet. Kram kram 💟💟💟

Svar: ❤️❤️❤️
mejomitt.blogg.se

Upp