Helvete

Vad ska jag säga. Dålig dag med bakslag på ätstörningsfronten. Blir så arg och less på mej själv. Jag har klarat mej så länge och så kräks jag. Helt i onödan. Vad faan liksom. 

Har känt ett tag att det varit på gång med problemen men klarat mej bra ändå. Jag är envis som satan. Nu gäller det bara att fortsätta vara envis så det inte händer igen. Det ska inte hända och får inte hända. Punkt slut.



Ätstörningar | anorexi, ätstörningar | |
#1 - - Nathalie:

Åh, fan vad jobbigt!! Jag höll själv på att få återfall för ett tag sen. Fick bara världens starkaste känsla av att jag var tvungen att gå och spy. Hoppas att du har fått bra färdigheter som du kan ta till nu!! Tänker på dig! Kram

#2 - - Allt oviktigt:

Du får försöka se det som att du nu håller på att lära dig något nytt och det tillhör nog ovanligheterna att det inte blir något misstag på vägen. Det jag menar att du håller på att lära dig är att ha ett sunt/normalt förhållande till mat. Jag hoppas att du inte är för hård mot dig själv och glömmer hur långt du har kommit

#3 - - Glöminteattandas:

Jag tror att det är helt naturligt att möta bakslag i tillfrisknandet, även om det känns skit. Även fast du kräktes är du inte tillbaka där du var, glöm inte det.

Kram

#4 - - Daniella 🌙:

Kram <3

#5 - - Elin:

Det är snedstegen man lär sig av! Nu har du gjort/fått ett sådant, som du säger är det hitta ny kraft och använda den där känslan av revansch och envishet för att klara av att fortsätta börja om när du nu tar nya tag.

Så sataaaans många tabletter, bara en dag liksom. Och då har jag ändå slutat med extratabletterna man stoppade i sig. (kan kanske kalla det tablettmissbruk men ja, försöker att låtsas att det inte var så). Nu äter jag det jag får och ska, och sedan vid behov sobril och migränmedicin..
kramar

#6 - - Maria:

Som de tidigare skrivit så är du ju i en process till tillfrisknad och då kommer det bakslag, men blir det många så var inte rädd för att be om hjälp. Kram

#7 - - Psykisktkaos:

Bakslag händer lätt.. Men det är bara att fortsätta du kanske kan lära dig något att ta med dig till nästa gång du känner så. Kram.

Upp