Ångest

En dag med alldeles för mycket ångest. Började redan när jag vaknade och har fortsatt hela dagen. Som ett svart hål jag bara rasade ner i. Min behandlare har sagt att ökad ångest är naturligt, men så här, näe. Ringer henne imorgon om det fortsätter.

Så jag har mest sovit och vilat. Lyssnat på ljudbok och varit lite i solen. Imorgon blir en bättre dag hoppas jag så jag kan ta mej iväg till gymmet. Sista chansen den här veckan.

Ångest | |
#1 - - Maria:

Ja usch. Kram. Känns just nu som att jag är på väg mot ett djupt ångest hål också.

Svar: Kramar ❤️
mejomitt.blogg.se

#2 - - Elin:

Förstår att ångesten tär, det brukar den göra.. :/

Ja, verkligen tur att jag har några såna saker inplanerade. För att hålla uppe liksom.
kramar

#3 - - MissManic:

Ångestens tid är nu?
Det är sommar och man ska ju må bra.. men sen i maj är det inte många dagar som jag inte tillbringat i sängen. Elak ångest.

Kram

Upp