Liten brasa

En lugn dag idag. Åkte med en av dom vanliga chaufförerna imorse. Idag frågade han lite försiktigt vad jag gör på sjukhuset fyra dagar i veckan. Berättade varför och han var så peppande. Borde finnas fler som honom. Bra start på en dag som fortsatte rätt bra. 

Lite ändrade planer gjorde att vi han med en skön men blåsig promenad längs vattnet. Lite helgplanering och veckogenomgång samt ett samtal med min behandlare. Ja det var dagen.

Ikväll väntar liten brasa i trädgården med barnen, korvgrillning och mys. Blir bra det! Vad hittar ni på ikväll?



Livet | |
#1 - - Cecilia Hansen:

Min valborgsmässoafton ska spenderas på jobbet. 21-07 sitter jag i telefon. Inte lika mysigt som brasa med barnen.,,

#2 - - Sophia:

Gott med grillat ^^
Själv blir det ingen brasa för min del. Firar inte Valborg. Jag har jobbat hela dagen ^^
Kram

#3 - - MissManic:

Fin chaufför..
Jag blev lite förvånad förra sommaren, jag satt och väntade på bussen med grannen och hon är 89 år
Hon sån mina ärr på armarna plus en ny omläggning och hon sa bara att "jaa...det är ju synd att du ska må så där" sen gången efter så peppade hon mig.. Det var så fint av en så gammal fin dam :)

Upp