Bättre slut

Dagen började väldigt deppigt. Kände mej allmänt nere och allt var skit. Hittade inga kläder att ha på mej, och taxin var sen. Kom till dagvården och känslan var kvar. Efter frukost och samling så bestämde jag och en av tjejerna oss för att ta en promenad. Vi hade sjukt kul kan jag säga. Skylten i förra inlägget fick oss att skratta länge, och vi funderade hur det kom sig att den satt vid en gångväg. Vi spårade ur totalt. Skönt att få skratta på riktigt.
 
Föreläsningen vi skulle på hade bytt tid så den missade vi allihopa. Så jäkla typiskt, men, men. Istället fick jag ett extra samtal med min behandlare, vilket jag behövde inför kommande långhelg. Blir väldigt peppad av henne. Åkte hem, fixade lite hemma innan jag hämtade barnen från skola/förskola. Blev en bra eftermiddag.
 
Så, dagen slutar bättre än den började, känns sjukt bra.
Livet | |
#1 - - Viljaleva.devote.se:

Det är skönt för mig att läsa att
Även fast du har borderline o ätstörning så har du barn o det fungerar. Jag har alltid varit rädd för att eftersom jag är sjuk att jag skulle vara olämplig som mamma. Jag vill ha barn o kommer skaffa det men ibland känns det otäckt ifall de skulle påverkas av att jag har ärr och så. Kram och skönt att ha fått skratta<3

Svar: Jag har sagt till barnen att jag har skadat mej, vilket ju kan betyda vad som helst. Kommer det fler frågor när dom blir äldre så tar vi det då! Kram
mejomitt.blogg.se

#2 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Så nyttigt det är att skratta ordentligt :) Hoppas du får en bra valborg.

Svar: Detsamma!
mejomitt.blogg.se

Upp