Läkarbesöket

Fem dagar efter utskrivning, hon läser inte alls av läget, frågar knappt hur jag mår, pratar nedtrappning av ångestdämpande, pratar arbetsträning, arbetsprövning, vill remittera till ätstörningsenheten, ringer min chef och frågar om hon ser till det det fixas rehabmöte. Hör att dom inte är överens. Det diskuteras och ska återkommas om tider. Jag försöker säga stopp, vi måste ta en sak i taget. Tydligen inte.

Jag får fylla i nya skattningar. Bipolärdiagnosen ska omprövas. Nu är det osäkert om jag har typ 1 lr 2. Kan inte koncentrera mej. Skit. Tusen frågor. Dom flesta har jag svarat på många gånger innan.

Inte direkt dagen jag behövde idag.



Öppenvård | |
#1 - - Mia:

men fy va jobbigt!! Snacka om käftsmäll. Dom kan väl ta en sak i taget. Stor kram❤️

#2 - - Sanna :

men vad fan pysslar de med? Så sjukt frustrerande och respektlöst från läkarens sida. Usch!

Upp