Kalas och ont


Snart dags för kalas för den blivande sexåringen. Hon är peppad till tusen, jag är inte lika peppad. Har ont som satan i axeln och armen. Citodon funkar inte. Jävla skit. Ångest har jag med, orkar inte vara social idag. Andas, andas, andas. Gaah!

Livet | |
#1 - - borderlinea.blogg.se:

Hej! Jag har behövt sätta lösenord på min blogg efter en incident (kommer skriva om den senare idag) så om du vill fortsätta följa mig så får du maila mig ([email protected]) att du är du (din bloggadress) och be om lösenord. Jag kommer fortsätta följa dig om jag får?
Kram

Svar: Klart du får det 😊😊
Ems

#2 - - Allt oviktigt:

Hoppas att ni fick det trevligt i alla fall

Svar: Ja det blev jättebra. Dottern var supernöjd, men fan vad jag har ont!
Ems

#3 - - Sskadad:

sv: hade en inbokad tandläkartid på morgonen som han inte ville släppa iväg mig på.. Han tyckte det var för riskabelt. Men då kunde han väl ha sagt det dagen innan så jag hann boka av och slippa betala fast jag inte ens var där...

Svar: Det kan man verkligen tycka!!
Ems

#4 - - Karin:

Hoppas att det blir bra fort! Har du vridit den på något sätt?

Svar: Högt sittande ryggskott säger läkaren, jag är tveksam. Ska till naprapaten imorgon och se vad hon säger :(
Ems

Upp