Under täcket

Måendet idag - skit. Jag vet ju att sköldkörtelproblemen går att lösa. Det stressar mej att om dom blir värre så kan det ju vara så att lithiumet måste bort. Då dör jag, typ. Jag vägrar nya mediciner. Tokvägrar! Jag veeeet, ta inte ut problemen i förväg, men det har ju äntligen blivit nån slags lugn i kroppen. Idag kryper jag ner under mitt täcke och stannar där. Det var längesen jag gjorde det, men idag blir det så. Allt suger idag och så får det vara ibland!

Diagnoser, Mediciner | |
#1 - - Mia:

Jag känner igen mig själv i det du skriver. Mig har dom pumpat i nya meds gång på gång. Hatar nya meds, och hur dom påverkar en. Nu har jag dock stått på samma i flera månader...vilket är rekord nästan. Stor kram på dig, å så håller jag tummarna för att du får behålla lithiumet❤️

Svar: Får jag inte behålla mitt Lithiumkarbonat så går jag i strejk ärligt talat!!
mejomitt.blogg.se

Upp