Social?

Andra blodprovet taget idag på morgonen. Nu i början är det mycket blodprov för att ställa in rätt dos Lithium. Läste informationen jag fick av sjuksköterskan sist jag var där. Extremt vanlig biverkning är viktuppgång. Det är ju inte så kul med tankte på mina bulimitendenser. Aja längre promenader och nyttigare mat så får vi väl se om dom där kilona håller sig borta. Egentligen det sista jag orkar tänka på men jag vet hur dåligt jag kommer att må om jag går upp 10kg i vikt. Kan inte något vara lite lätt?
 
Idag åt jag frukost meden vän borta på fiket här och åkte sen till Lindex för att köpa nya leggings till Meja. Kom hem och skulle vila lite. Vaknade nästan fyra timmar senare. Så jobbigt var det tydligen att vara social en timme. Fan vad less jag är på det här nu.
Mediciner | Lithium | |
Upp