Städat

 
Vår fina islyckta. Vatten och karamellfärg, så mysig.
 
Det blev en ganska aktiv dag idag. Två nätters dålig sömn sätter tyvärr fart på min hjärna. Jag har städat, tvättat tre maskiner, sorterat tvätt, bakat och fixat. Med städat menar jag torkat köksskåp, dammat och allt sånt som egentligen är hur tråkigt som helst. Har haft världens shoppingsug, men lyckats låta bli. Köpte dock ett vitrinskåp på Blocket igår som mannen ska hämta ikväll. Kommer att bli så fint. Ville egentligen städa bort granen med, men barnen sa nej. Tomtar och annat har tagits bort i alla fall. Julen är ju slut faktiskt. Tröttnar fort på julsakerna.
 
Livet | |
#1 - - Sskadad:

Sv: nej man börjar ju undra. Känns inte som att det finns någon plan som ska hjälpa mig heller. Man blir bara förvarad som om allt blir bättre bara av att vara inlåst. Nej fyfan jag blir så less.

Svar: Förstår det 😔
Ems

Upp